Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cichy

|
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 6:20 pm Temat postu: Rakieta Hydra |
|
|
Witam.
Chciałbym przedstawić wam moją najnowszą rakietę a raczej jej prototyp.
Na wstępie chciałbym przypomnieć, że jestem początkujący. Mam za sobą jedną próbę udaną a dwie nie {wina dysz}.
Mam dwa silniki więdz najpierw zrobie jedną rakietę "na brudno" by następna wyszła lepiej . W prototypie nie dbam o estetykę.
Więdz tak.
Długość całkowita: 350mm.
Długość dzioba: 50mm
Fi wew. 20mm
Tuba wykonana z kartek A4 utwardzonych klejem. Lotki tekturowe. Dziób plastikowy dociążony ołowianym śrutem.
Silnik: Jest to silniczek z odzysku. Elaborowany ponownie karmelkiem 65/35.
Fi wew. 15mm
Długość bez dyszy 55mm
Długość z dyszą 71mm
Otwór dyszy 5mm {troche za duża }
Pare fotek.
Silnik
Silnik i rakieta.
Silnika w rakiecie {lotki są proste }.
P.S. Jutro prawdobodobnie odpalam to wkleje filmik. _________________ Pozdro. Cichy
Ostatnio zmieniony przez Cichy dnia Pią Cze 01, 2007 3:49 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrian
|
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 6:46 pm Temat postu: |
|
|
straszne Troche bym nad nia popracowal niedbalstwo totalne Nie ma czegos takiego jak poczatkujacy ... Popatrz na rakiete Sqidiego (zapomnialem jak to sie pisze) Jego pierwsza rakieta jego pierwszy sukces... Stopien zaawansowania nic nie zmienia, tylko od ciebie zalezy czy zrobisz cos z sercem (musisz czuc to sercem) czy zrobisz to na szybko , zeby cyknac fotke i sie pochwalic...
pozdrawiam
ps. prototyp nie prototyp.. pokazuj nieprototypy bo to nie wyglada  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cichy

|
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 7:02 pm Temat postu: |
|
|
Przecież napisałem, że tak jest tylko prototypem. Jak silnik okaże się dobry zrobię taką samą tylko estetyczniej i z lepszych materiałów.
Kiedyś się urobiłem pare dobrych dni i nie poleciała wiedz teraz nie chce popełnić tego samego błędu. _________________ Pozdro. Cichy |
|
|
Powrót do góry |
|
 |