![Forum FORUM.PIROTECHNIKA.ONE.PL Strona Główna](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
FORUM.PIROTECHNIKA.ONE.PL Forum Pirotechniczne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek R.
![](http://lh6.google.pl/kuba.rubis/R8l8wOLU6-I/AAAAAAAAACE/0B5SEC4LWE8/s144/IMG_2054.jpg)
Dołączył: 03 Wrz 2004 Posty: 1223 Skąd: Z łąk Arkadii a tak serio Kraków
|
Wysłany: Pią Lis 11, 2005 8:58 am Temat postu: |
|
|
hmm ja bym powiedzial ze 3 silniki jest wlasnie trodno ustawic osiowo :d Robilem za młodu (hehehe) kijanki z trzema silnikami z łusek myśliwskich odpalanych od jednego lonta który się jakby rozdzzielal na 3...
i sie obracały jeszcze zanim zdołąły oderwać się od ziemi... _________________ Czasem okoliczności zmuszają człowieka do porzucenia swojej dawnej działalności ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
|
|
Powrót do góry |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
maxlam Gość
|
Wysłany: Pią Lis 11, 2005 9:20 am Temat postu: |
|
|
szpaner napisał: | Maxlam, myślę, że stosując 2 lub 4 silniki będzie łatwiej ustawić je symetrycznie. 3 to raczej nie wygodna liczba ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
A dla mnie 2 lub 4 to nie wygoda liczba...
Dlaczego ano zobacz sobie jak mieszczą się dwa silniki w okręgu trochę za wiele zostaje niewykorzystanej przestrzeni, cztery zaś to za wiele drobienia a zresztą jak jest różnica, jeśli byś chciał ustawić to to musisz zrobić bardzo dokładne mocowanie gdyż kąty muszą być powtarzalne to pierwsze a drugie taśmą tego nie zmontujesz to musi być PROFI rozwiązanie tak jak samo odpalenie itd... |
|
|
Powrót do góry |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
szpaner
![](images/avatars/82621581543045d0edc892.jpg)
Dołączył: 11 Paź 2004 Posty: 561
|
Wysłany: Pią Lis 11, 2005 10:54 am Temat postu: |
|
|
A może zastosować 1 silnik, ale z 2 dyszami ( i ew. 2 kanałami )
Poza tym, kto powiedział, że silnik musi być okrągły? można zrobić silniki półkoliste, i też będą działały (tylko trzeba sie postarać przy płaskiej ściance, żeby sięnie wygięła. No i zawsze można 2 półkoliste silniki połączyć, żeby płaska cianka nie osłabiałą konstrukcji, tylko poco robić takioe kombinacje? _________________
![](http://oxygenium.cal.pl/oxygenium/images/banerM.JPG) |
|
|
Powrót do góry |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
maxlam Gość
|
Wysłany: Pią Lis 11, 2005 2:44 pm Temat postu: |
|
|
szpaner napisał: | A może zastosować 1 silnik, ale z 2 dyszami ( i ew. 2 kanałami )
Poza tym, kto powiedział, że silnik musi być okrągły? można zrobić silniki półkoliste, i też będą działały (tylko trzeba sie postarać przy płaskiej ściance, żeby sięnie wygięła. No i zawsze można 2 półkoliste silniki połączyć, żeby płaska cianka nie osłabiałą konstrukcji, tylko poco robić takioe kombinacje? |
No tak można zrobić dwie dysze itd..., ale o tym była już mowa w tym temacie sprawność takiego układu jest trudna do określenia zrobić tak by przepływ był jak najmniej burzliwy itd.. masakrycznie trudno lepiej i prościej zrobić baterię sprawdzonych silniczków o prostej budowie.
Jeśli chodzi o półkoliste silniki itd. ciężko mi sobie to wyobrazić jak obliczyć kanał jak powierzchnie spalania jasne, że się da, ale charakterystyka takiego silnika. Zresztą sam powiedziałeś, po co takie kombinacje. |
|
|
Powrót do góry |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dodawać załączników na tym forum Nie możesz pobierać plików z tego forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|