Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fnmilo
Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 49 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon Kwi 25, 2005 6:57 pm Temat postu: Mam alusia |
|
|
oto 1 silnik ALU zrobiony osobiście (do tej pory latałem na kupnych, się nudzą)
Co do konstrukcji i paliwa podziękownia dla Jaskiniowca za pomoc .
a tak wygląda ON
od strony dyszy:
dysza z wkładką z kwasówki:
na hamowni którą składam a to białe z tyłu to paliwko 65/35 sorbitolek:
teraz tylko muszę hamownie dopracować testy silnika paliwa hamowni przewiduje pomiędzy 1 - 9 maja br.
dysza HALE 3-otworowa będzie gotowa w środę dam fotki |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dziadek kermit

Dołączył: 25 Kwi 2003 Posty: 516 Skąd: z okolicy "Żabidołka"
|
Wysłany: Pon Kwi 25, 2005 11:09 pm Temat postu: ciekawa hamownia |
|
|
Kłaniam się pięknie
Mam tylko jedno pytanie, czy w siłowniku masz powietrze czy zalewasz go cieczą?
Bo w przypadku powietrza to możę dojść do dośćnieprzyjemnych oscylacji, zwłaszcza na początku pracy silnika. _________________ Dziadek Kermit
"co do reszty uważam, że Kartagina powinna być zburzona!" |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ksard
Dołączył: 07 Lis 2003 Posty: 442
|
Wysłany: Wto Kwi 26, 2005 11:30 am Temat postu: Niezły Aluś |
|
|
fnmilo napisał: |
a tak wygląda ON |
Witam
ON wygląda - nie powiem - całkiem profesjonalnie
A coś bliżej - jakie gabaryty Trudno coś wywnioskować z samych zdjęć.
Nie mniej ciekawie wygląda hamownia. Może wreszcie jakieś rozwiązanie na poziomie - (nie liczę tutaj hamowni Knoda).
Moje wyrazy uznania
Pozdrawiam |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fnmilo
Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 49 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto Kwi 26, 2005 2:05 pm Temat postu: |
|
|
witam
co do gabarytów ,oto one:
korpus Al fi-42x2.5 długość 220mm (fi wew.37mm)
przestrzeń na paliwo 180 mm (po całkowitym zamknięciu korpusu)
paliwo KNSB 65/35 (sorbitol technicznyC10H6O8S2) 3x5.5cm kanał 15mm
w opcji z kanałem 12mm i odlałem w jednym bloku 16cm/15mm dla sprawdzenia (to co widać na zdjęciu)
dysze a raczej same wkładki fi.kr10mm dla 15 a jak wytrzyma to dam 8mm dla 12mm
co do samej hamowni testowałem siłownik na oleju hydraulicznym ale do tego jest potrzebny elektroniczny czujnik ciśnienia manometr działa dość stabilnie ale trzeba go filmować . Nie posiadam laptopa więc zrezygnowałem z tej opcji , właśnie dziś załatwiłem silnik od wycieraczek dwubiegowy i po zastosowaniu odpowiedniej przekładni będe miał napęd do rejstratora. W korpusie siłownika zrobię prowadzenie i wstawię odpowiednią sprężynę(sprężyny o sile nacisku 15 kg 20kg 25kg opcja)siłownik jest bardzo odporny na drgania a uszczelnienia na teflonie dają idealne prowadzenie . |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fnmilo
Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 49 Skąd: Olsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maslak666

Dołączył: 27 Wrz 2003 Posty: 110 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie Maj 29, 2005 8:20 pm Temat postu: |
|
|
Fnmilo - podałbys dokładne dane dyszki, bo ja mam wręcz identyczny (z wymiarów i paliwa) silnik (patrz mój post --> http://forum.pirotechnika.one.pl/viewtopic.php?t=6879 ) i projektuję sobie dyszkę do wykonania przez kumpla na tokarce. Póki co to mam zamiar dać dyszkę 11mm fi kryt, ok. 29mm śr. wylotowa, nachylenie 15 stopni, dł. 33mm, przy czym paliwo zamierzam 3x53mm z kanałem 16mm KNO3/sorbitol 65/35.
Pozd. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fnmilo
Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 49 Skąd: Olsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fnmilo
Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 49 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią Cze 03, 2005 5:12 pm Temat postu: |
|
|
witam
am się wykosztowałem kupiłem dziś głowicę do tokareczki 90 z miękkimi szczękami i pilniki dwa do otworów stożkowych i teraz będe mógł robić nawet takie dyszki
 _________________ GG 9628588 |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ksard
Dołączył: 07 Lis 2003 Posty: 442
|
Wysłany: Nie Cze 05, 2005 5:25 pm Temat postu: Zapytanie |
|
|
Witam
A czy przewidujesz możliwość odsprzedania Twoich wyrobów? (dysz)
Pozdrawiam |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|