Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RAKIETOMAN

Dołączył: 07 Maj 2003 Posty: 38 Skąd: Poligon
|
Wysłany: Wto Kwi 20, 2004 6:46 pm Temat postu: |
|
|
fox napisał: | Ja odpalałem mieszanką która umorzliwiała zapłon na całej długośći. |
Czy mógłbyś podać skład tej mieszanki  _________________ Pirotechnika - hobby mego życia |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jajo
Dołączył: 19 Maj 2004 Posty: 22 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie Cze 06, 2004 1:24 pm Temat postu: |
|
|
spoko ale ja niesodze zeby 3 kilo karmelkuunioslo sie w powietrze to jest nierealn e poniewarz (mam male doświadczenie) 1 primo terzeba najlepiej taki ślinik odpalić w kilku miejscach to morze być łatwe lae w tedy silnik sie w petarde zamieni a a to mial być sr ciśnienie bedzie bardzo ogromnie dysze morze wywalić ale zatyczke napewno nieweim z czego jom zrobi ale najbardziej to mnie rozje**** chaslo ze teń silnik jest zrobiony z ppapieru moim zdaniem to niema szans na zeby polecialo ale ja moge sie mylić winc mnie poprawcie _________________ hmm....... |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kacper

Dołączył: 17 Maj 2003 Posty: 180 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Paź 05, 2004 9:49 am Temat postu: |
|
|
Witam!
Po tym jak rozwaliło mi łape a moi koledzy podpalili kuchnie silniczek poszedł na straty (szkoda było takiej petardy)Teraz mam bardziej realny pomysł;mam rure z tektury o grubaści ścianek ok.20mm średnicy wewnętrznej ok.5-6cm a długości ze 40cm paliwem będzie karmel, dysza z cementu, gipsu i szamotu mocowana śrubami. Zrobie 3 takie silniki(licho wie kiedy) |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
darektbg
Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 32 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto Paź 05, 2004 12:23 pm Temat postu: |
|
|
Kacper napisał: | Witam!
Po tym jak rozwaliło mi łape a moi koledzy podpalili kuchnie silniczek poszedł na straty (szkoda było takiej petardy)Teraz mam bardziej realny pomysł;mam rure z tektury o grubaści ścianek ok.20mm średnicy wewnętrznej ok.5-6cm a długości ze 40cm paliwem będzie karmel, dysza z cementu, gipsu i szamotu mocowana śrubami. Zrobie 3 takie silniki(licho wie kiedy) |
sorry kacper za takie głupie pytanie, a mainowicie czytałem od poczatku ten temat ale nie słyszałem zeby Ci łape rozwaliło czy to przy prubie startu ?? |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kacper

Dołączył: 17 Maj 2003 Posty: 180 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Paź 06, 2004 9:13 am Temat postu: |
|
|
Nie, testowałem spłonke z TCAP w metalowej rurce(a loncik był zakrutki) |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
darektbg
Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 32 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sro Paź 06, 2004 10:10 am Temat postu: |
|
|
dzięki za odp.
PS. Nieto ebym był wscipski
PS2. i niech ktoś nie mysli że te moje ostatnie 2 posty nic nie wnoszą, owszem wnoszą bo dzięki nim kacper odp. an moej pytanie co może być przestrogą dla poczatkujących piromanów i nie tylko. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kara
Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 19 Skąd: Kraków NEW PROKOCIM
|
Wysłany: Pon Paź 11, 2004 1:46 pm Temat postu: |
|
|
no ci co z tym silnikiem jestem baardzo ciekawy Waszych wynikow ale jak widze do tej pory na forum nie pojawilo sie zadnych wynikow Waszej trudnej pracy _________________ KaRa AmS |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pasta
Dołączył: 07 Wrz 2004 Posty: 11 Skąd: pruszków
|
Wysłany: Wto Gru 28, 2004 5:37 pm Temat postu: |
|
|
witam
i co nie widać dalszych postępów w bódowie  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zombek

Dołączył: 18 Maj 2003 Posty: 75
|
Wysłany: Wto Gru 28, 2004 6:14 pm Temat postu: |
|
|
Witam,
Silnik poszedł na straty czytaj kilka postów wyżej. Jak na razie moge jedynie zamieścić wybuch silnika NEMESIS 2kg ( nie mam serwera - jakby ktoś chciał zamieścić to moge przesłać ) i nic więcej. Teraz będę robił silnik na bazie RNX 0,5 kg.
PS. TEN SILNIK TO BYŁ STRASZNIE GŁUPI POMYSŁ . |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto Gru 28, 2004 7:35 pm Temat postu: |
|
|
zombek napisał: | ......TEN SILNIK TO BYŁ STRASZNIE GŁUPI POMYSŁ . |
Mhm, pisałem i ja i inni o tym - na początku tego tematu. Cieszy mnie, że tak myślisz i niech inni czytają. Oby wczesniej a nie po jakimś przykrym czy ryzykownym zdarzeniu. Prześlij mi zdjęcie na @ , adres niżej.
Pozdr. A |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Powerhead

Dołączył: 01 Sty 2005 Posty: 9 Skąd: Mordor
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 2:36 pm Temat postu: |
|
|
Ja tam zrobiłem dwa bliźniaki na karmelku z rdzą- oba po 2 kg i wcale nie zainstalowałem ich w rakiecie bo było by to jak dla mnie troche zbyt ryzykowne, ale umieściłem je w...... lodoślizgaczu kapitalna sprawa, przecież silniki rakietowe nie muszą koniecznie latać!! Zróbcie sobie korpus coś na kształt bojera i wsadźcie tam SR. Emocje gwarantowane. A jeszcze jedno- lód nie powinnien być pokryty śniegiem. _________________ Spod Znaku Stali urodziliśmy się.By niszczyć...By trwać...By jak mroczny wicher ku Zwycięstwu gnać! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maslak666

Dołączył: 27 Wrz 2003 Posty: 110 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 4:21 pm Temat postu: |
|
|
A jakieś szczegóły?? Filmik, fotki, opis testu chociaż?? Napisz cosik więcej o tych silnikach...
Pozd. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Powerhead

Dołączył: 01 Sty 2005 Posty: 9 Skąd: Mordor
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 5:43 pm Temat postu: |
|
|
Fotek i filmu nie mam niestety Ale są za to świadkowie Bliźniaki działały rewelacyjnie, niestety korpus był wykonany z tuby AL i pod koniec pracy zaczęły po prostu topnieć O dziwo najmocniejszym elementem silnika okazała się dysza Paliwo typu karmelek okraszony leciutko rdzą spisał się bdb. Wywierciłem w nim kanał ok. 5 cm długi.cały silnik: dł 35 cm, szer. 7,5 cm. Dysza- 1,4 cm. Pozdrawiam- Team WSR _________________ Spod Znaku Stali urodziliśmy się.By niszczyć...By trwać...By jak mroczny wicher ku Zwycięstwu gnać! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Powerhead

Dołączył: 01 Sty 2005 Posty: 9 Skąd: Mordor
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 5:44 pm Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno, co do dyszy w tak dużym silniku to nie ma mocnych- tylko stal.Użyłem stalowych dzwonów dł. 8 cm, szer. w koronie 6, 5 cm. Pozdrawiam -Team WSR _________________ Spod Znaku Stali urodziliśmy się.By niszczyć...By trwać...By jak mroczny wicher ku Zwycięstwu gnać! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pasta
Dołączył: 07 Wrz 2004 Posty: 11 Skąd: pruszków
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 6:29 pm Temat postu: |
|
|
a jakieś szczegóły np zdjęcia film skład paliwa opis budowy korpusu
pozdrawiam pasta |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szpaner

Dołączył: 11 Paź 2004 Posty: 561
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 8:47 pm Temat postu: |
|
|
jak mocowales dysze? _________________
 |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Powerhead

Dołączył: 01 Sty 2005 Posty: 9 Skąd: Mordor
|
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 9:40 pm Temat postu: |
|
|
Dysze przytwierdziłem Poxipolem (tym szarym) a potem lekko pospawałem, no właściwie to mi wujek pospawał nie ma sensu używać innych klejów, po co marnować taki dobry materiał jakim niewątpliwie jest stal. Korpus był Al, dlatego zawiódł.Zatyczka z Poxiliny. Pozdrawiam- Team WSR _________________ Spod Znaku Stali urodziliśmy się.By niszczyć...By trwać...By jak mroczny wicher ku Zwycięstwu gnać! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomash dostęp próbny do MW

Dołączył: 27 Sty 2003 Posty: 382 Skąd: Z nieba do nieba, oby nie za szybko...
|
Wysłany: Sro Lis 30, 2005 10:01 am Temat postu: |
|
|
Widzę że do teraz nikt nie zauważył... Wujek pospawał mu stalową dysze do aluminiowego korpusu... To sie uśmiałem     
Pozdrawiam. Tomash. _________________ Już tylko teoretyzuję, potrzeba mi rączek by rodzinę utrzymać  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tryt

Dołączył: 19 Maj 2004 Posty: 156 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 4:38 pm Temat postu: |
|
|
Co do największych silników to tydzień temu przeprowadziłem test statyczny silnika Buster-01
Dane techniczne:
korpus z rury grubościennej fi 95mm o grógości ścianki 7mm
długość 550mm
dysza z gipsu i szkła wodnego fi krytyczna 20mm
dysza i zatyczka wzmocniona 12 śrubami
długość dyszy i zatyczki po 80mm
A teraz paliwo
Oczywiście karmelek 60/40
6 segmentów po 500g
4 segmenty z kanałem fi 25mm
masa paliwa 3kg
mam gdzieś zdjęcie silnika przed próbom
niestety nie zrobiłem filmu z powodu awari (benc ze stołu) cyfrówki
Jako zaplonnika urzyłem rurki papierowej z 0.5-1g P.CZ. i 1 gwiazdką komercyjną z rzymskiego ognia + 35cm lontu
efekt był taki że zapłon był wspaniały przez pierwsze 0.5 sekundy
piekielny ciąg i potem.................................BOOOOOM
okazało się że wyrwało dyszę wraz z dziesięcio centymetrowym kawałkiem korpusu na dobre 100m
Po tej próbie osobiście temat ogromnych silników uwarzam za zamknięty
przecież co by było gdybym zrobił do niego rakietę 2-3m
i by wyleciała na 20m i jebła
No może kiedyś znowu mi odbije
dodaje że na 100m mam 15sekund a test odbywał się z jakiś 120m
a i tak z kumplem mało co nie ogłuchliśmy przy wybuchu
Ostatnio zmieniony przez tryt dnia Sro Gru 28, 2005 7:07 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PINOT

Dołączył: 25 Lis 2003 Posty: 428 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 5:03 pm Temat postu: |
|
|
ściema.........  _________________ Ciekawe kto bedzie pierwszym 80-cio latkiem na tym forum |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|