 |
FORUM.PIROTECHNIKA.ONE.PL Forum Pirotechniczne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alpha

Dołączył: 24 Mar 2004 Posty: 51
|
Wysłany: Nie Maj 08, 2005 2:07 pm Temat postu: |
|
|
szkoda ze nie ma wersji dla innych paliw  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maslak666

Dołączył: 27 Wrz 2003 Posty: 110 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob Maj 21, 2005 4:11 pm Temat postu: |
|
|
Zdaje siem, że mozna sobie ustalić parametry paliwa nr 3 dowolnie... Musisz tylko mieć odpowiednie wartości.
Pozd. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maxlam Gość
|
Wysłany: Sob Maj 21, 2005 4:50 pm Temat postu: |
|
|
No tak można ale dla mnie jest ciekawa inne komórka a mianowicie w polskiej wersji zakładka osiągi: wydajność dyszy i rozszerzenie dyszy te wartości mają bardzo znaczący wpływ na obliczenia i ich adekwatne dobranie do stanu faktycznego może przyczynić w odwzorowaniu pracy silnika. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maslak666

Dołączył: 27 Wrz 2003 Posty: 110 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob Maj 21, 2005 8:42 pm Temat postu: |
|
|
Ej a tak w ogóle czy można mówić o jakiejś większej sprawdzalno ści tych obliczeń w praktyce? Bo mi nigdy silniki nie pracowały zgodnie z wyliczeniami... Wg mnie za dużo w nich założeń nie do spełnienia dla amatora, np. zapłon paliwa na całej nieinhibitowanej powierzchni.
EDIT:
Mnie siem ten arkusz głównie do tego przydaje, żebym zobrazował sobie obliczenia co do ciśnienia w silniku. Jeśli arkusz wskaże, że ciśnienie nie rozerwie silnika, to w praktyce go nie ma prawa rozerwać (jeżeli silnik działa prawidłowo), bo lepiej niż jest wyliczone raczej nie zadziała .
Pozd.
Ostatnio zmieniony przez maslak666 dnia Nie Maj 22, 2005 5:57 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maxlam Gość
|
Wysłany: Sob Maj 21, 2005 9:02 pm Temat postu: |
|
|
maslak666 napisał: | Ej a tak w ogóle czy można mówić o jakiejś większej sprawdzalno ści tych obliczeń w praktyce? |
Może i nie jest to dokładnie to co nam praktycznie wychodzi z założeń teoretycznych ale powiem tylko tyle gdy zacząłem stosować ten arkusz o połowę mniej prób wymaga zrobienie dobrego silnika. Tak więc mimo wszystko uważam że połączenie praktyki z arkuszem daje duże przyśpieszenie w opracowywaniu silników.
Dodano:
No i ostatnio trochę przyjrzałem się temu wszystkiemu i do czego doszedłem jednym z problemów, które powodują, iż praktyka nie jest zbieżna z teorią SRM to to, iż trudno uzyskać gęstość karmelka, jaką uzyskuje Nakka |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fercart

Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 11 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2007 9:01 pm Temat postu: |
|
|
hmm super programik, tylko jak projektuje, w performace przy Fmax, Isp itp wystąpił jakiś błąd.. pisze '#LICZBA!' 
myśle że dobrze uzupełniłem wszystko. troche już coś o tym sie wie ;p
-----------------------------
ściągnąłem ten przetłuamczony przez was, i tam wszystko juz działa... a tak samo wpisałem. ;p sory za problem. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dodawać załączników na tym forum Nie możesz pobierać plików z tego forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|