Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Paul S
Do³±czy³: 24 Lis 2003 Posty: 252
|
Wys³any: Nie Cze 04, 2006 7:32 pm Temat postu: |
|
|
Witam,
Moje gratulacje!!! Ciesze sie bardzo, ze test przebiegl pomyslnie. Tak wlasciwie to nie spodziewalem sie niczego innego .
SUPER !!!
Paul |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szpaner

Do³±czy³: 11 Pa¼ 2004 Posty: 561
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 1:48 pm Temat postu: |
|
|
Piêknie, piêknie
Jest tylko jeden szczegó³:
"ROCKET MOTOR"
a nie "MOTOR ROCKET" _________________
 |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crave
Do³±czy³: 27 Wrz 2003 Posty: 481
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 3:57 pm Temat postu: |
|
|
i nie reloadle tylko reloadable
ale robi wra¿enie - je¿eli z tymi zamówieniami to serio, to proszê o cene  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Micha³_R

Do³±czy³: 03 Sty 2006 Posty: 212 Sk±d: Mazowsze
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 4:13 pm Temat postu: |
|
|
naprawdê widok inspiruj±cy
jak z tymi zamówieniami serio, to wydaje mi siê ¿e sporo osób by by³o chetnych na takie cacuszko  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fox

Do³±czy³: 10 Lis 2003 Posty: 192 Sk±d: Wielkopolska
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 8:23 pm Temat postu: |
|
|
Dajcie spokój z tymi zamówieniami przecie¿ to taki joke
Naprawdê my¶licie ¿e to przejdzie  _________________ CAST AWAY |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arkadiusz Go¶æ
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 8:30 pm Temat postu: |
|
|
Gratulujê. Skutek piêknych zdjêæ i filmów ju¿ jest bo od 2 godzin mam super lepiszcze do AP . Wiêc i SR bêd± a na razie paliwka ¿ywiczne i na AA id± w k±t . Paliwko wychodzi twarde jak kamieñ i bez por. Zacznê od korpusu na Olusi 1 aby podebraæ zacisk.
Nie mniej pójdê inn± drog±. Zastosujê korpusy jednorazowe bo koszt ich to maks. kilka zeta za sztukê i to z robocizn±. No i umnie paliwko nazywaæ siê bêdzie Red Devil bo daje czerwony p³omieñ . Jak dojdê do szczegó³ów to silnik dopracujê do wygl±du PROFI . Nie mniej paliwka HP to nie rynek. Rynek to paliwa ¿ywiczne i na nich zrobiê tak¿e silniki PROFI.
Pozdr. A |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ksard
Do³±czy³: 07 Lis 2003 Posty: 442
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 9:14 pm Temat postu: |
|
|
Witam
Ale plama z tym angielskim nazewnictwem -
Dziêki za cenne uwagi - nazwa handlowa bêdzie chyba jednak polska.
Prezentujê obiecany film.
Pozdrawiam |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maxlam Go¶æ
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 9:24 pm Temat postu: |
|
|
Polska jak najbardziej no chyba, ¿e wersja eksportowa  |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
YagYelskY

Do³±czy³: 08 Gru 2002 Posty: 90 Sk±d: Kraków
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 9:59 pm Temat postu: Cool |
|
|
Witam!
No wystarczy³o, ¿e mnie nie by³o tydzieñ a ju¿ zosta³em uprzedzony... Jutro wrzucê fotkê mojego nowego silnika.
Co to du¿o gadaæ, Good job guys
Arkadiusz napisa³: | korpusy jednorazowe bo koszt ich to maks. kilka zeta za sztukê |
No tak ale jeden silnik jednorazowy = jeden lot a ailnik WU kosztuje np. 50 z³ a mo¿na na nim wykonaæ np. 100 lotów. Zrobi³em parê tygodni temu silnik wielorazowy PCV, koszt - 6 z³ a wytrzymuje ok. 10 odpaleñ (jak dopracuje izolacjê termiczn± to ¿ywotno¶æ bêdzie niemal nieograniczona (przynajmniej na karmelce). Pomijam fakt, ¿e powtarzalno¶æ jednorazowców zale¿y od wielu czynników a w WU tylko od powtarzalno¶ci paliwa...
Jak dla mnie to silniki od powiedzmy 50 Ns w górê tylko wielorazowe.
Pozdrawiam. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arkadiusz Go¶æ
|
Wys³any: Wto Cze 06, 2006 6:01 am Temat postu: Re: Cool |
|
|
YagYelskY napisa³: | ....No tak ale jeden silnik jednorazowy = jeden lot a ailnik WU kosztuje np. 50 z³ . |
Nie wiem czy nie za¶miecimy w±tku ksardowi . Na stronach producentow SR ceny na profi silniki s± wysokie. Pisa³em TU
A ka¿dy zrobi jak jemu pasuje
Pozdr. A |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
YagYelskY

Do³±czy³: 08 Gru 2002 Posty: 90 Sk±d: Kraków
|
Wys³any: Nie Lut 25, 2007 6:28 pm Temat postu: |
|
|
Witam!
Temat o silnikach wielokrotnego u¿ytku wiêc tu napiszê.
Moje najnowsze dziecko - silnik, oczywi¶cie uniwersalny (z mo¿liwo¶ci± zmiany przekroju dyszy) i wielorazowy, o kodowej nazwie STX. Je¶li siê sprzwdzi dostanie imiê "Templar".
http://files.filefront.com//;6807877;;/
Grafitowa wk³adka dyszy:
http://files.filefront.com//;6807914;;/
oraz sama dysza:
http://files.filefront.com//;6807943;;/
Konstrukcja jest po³±czeniem stali nierdzewnej oraz aluminium, dziêki temu silnik wa¿y nieca³e 500 g a mie¶ci przesz³o 500g paliwa. Planowane zastosowanie jako jednostka napêdowa moich nastêpnych modeli, rakiet "Paulina 3" oraz "PX1" (naddzwiêkowa). Z chêci± u¿yczê go do napêdu Hipersonala...
Jako ¿e paliwo na bazie azotanu amonu, nad którym obecnie pracujê spala siê stabilnie ju¿ w niskich ci¶nieniach, liczê na zastosowanie tego paliwa w silniku Templar. Uzyskany w ten sposób napêd mie¶ci³by siê w klasie J (oko³o 1000Ns).
My¶lê, ¿e moje sk³onno¶ci do budowy du¿ych silników zostan± zahamowane na d³u¿szy czas.
Pozdrawiam! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Joker Dostêp próbny

Do³±czy³: 01 Gru 2006 Posty: 31 Sk±d: Warka
|
Wys³any: Nie Lut 25, 2007 7:06 pm Temat postu: |
|
|
Siemka
Jak to jest korpus alu.? a dysza i zatyczka z nierdzewki czy odwrotnie, bo cos mi sie zdaje ze korpus jets z nierdzewki dziwny po³ysk.Zazwyczaj aluminium jest matowe (ale nie zawsze ) _________________
 |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ksard
Do³±czy³: 07 Lis 2003 Posty: 442
|
Wys³any: Pon Lut 26, 2007 8:36 am Temat postu: |
|
|
YagYelskY napisa³: | Konstrukcja jest po³±czeniem stali nierdzewnej oraz aluminium, dziêki temu silnik wa¿y nieca³e 500 g a mie¶ci przesz³o 500g paliwa. Planowane zastosowanie jako jednostka napêdowa moich nastêpnych modeli, rakiet "Paulina 3" oraz "PX1" (naddzwiêkowa). Z chêci± u¿yczê go do napêdu Hipersonala... |
Witam
Silnik potêga !!!
Piêkna robota - my¶lê, ze bêdziesz mia³ pociechê z niego.
Skoro wspominasz o Hipersonalu, to zapytam jakie s± gabaryty silnika?
Stosunek mas 500/500 jest naprawdê dobrym wynikiem (tzw. wspó³czynnik doskona³o¶ci konstrukcji).
Na tym silniku z paliwem amonowym rakieta spokojnie minie granicê 1M.
Hipersonal nie ma jeszcze napêdu, a wiêc kto wie ....
Szykujemy siê z Paulem S. do podd¼wiêkowego lotu Hipersonala w tym roku i je¶li wszystko przebiegnie po naszej my¶li, to Templer mo¿e byæ napêdem docelowym tego projektu.
Widzê, ze zrezygnowa³e¶ z pier¶cieni sprê¿ystych na rzecz ¶rub.
Czy ta ostatnia próba by³a robiona na tym silniku - chyba nie?
Jeszcze raz gratulujê - super silnik.
A mo¿e spotkamy siê przy piwku? Chêtnie bym go ogl±dn±³.
W Krakowie jest dobry klimat dla rakiet
Pozdrawiam |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
YagYelskY

Do³±czy³: 08 Gru 2002 Posty: 90 Sk±d: Kraków
|
Wys³any: Wto Lut 27, 2007 9:16 pm Temat postu: |
|
|
Witam!
Korpus jest stalowy (rura bez szwu, 1mm ¶cianka) a koñcówki alu.
Wymiary silnika: d³ugo¶æ oko³o 40cm, ¶rednica (³±cznie ze ¶rubami, które jednak wystaj±) - 45mm.
Pier¶cienie nie wchodzi³y tu w rachubê ze wzglêdu na cienk± ¶ciankê rury korpusu a poza tym, wolê jednak ¶ruby...
Nie, ostatnia próba paliwa by³a w silniczku z rury PCV 1''.
Na piwko zawsze chêtnie ale krucho z czasem. Pracujê od 7 rano wiêc pobudka o nienormalnej porze
My¶lê, ¿e silnik bêdzie w pe³ni gotowy przed koñcem tygodnia, w tej chwili dopracowujê uszczelnienia. Dam znaæ co i jak.
Pozdrawiam! |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|